Новини

Внимание: припомнете поради счупено стъкло в тези ролки REWE

Внимание: припомнете поради счупено стъкло в тези ролки REWE


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

По-добре е да не ядете тези ролки

Федералната служба за защита на потребителите и безопасност на храните (BVL) и Rewe Markt GmbH понастоящем предупреждават за възможен риск от нараняване от счупено стъкло, което би могло да попадне в продукта "REWE Best Choice Tomato-Olive Bun". Производителят "Panificio Italiano Veritas GmbH, Мюнхен" е инициирал изтеглянето като предпазна мярка за превантивна защита на потребителите.

Продуктът "REWE Best Choice Tomato-Olive Bun, 400 грама" с дата на изтичане на 30 октомври 2018 г. е засегнат. Статията може да бъде разпозната и по EAN номер 4388844232785. Не може да се изключи, че в опаковката могат да се намерят малки прозрачни опаковки Парчета стъкло. „Затова силно препоръчваме да не ядете засегнатия продукт“, съобщава Rewe в съобщение за пресата във връзка с оттеглянето. Според производителя и Rewe, други продукти и срокове на годност не се засягат.

Засегнатите стоки вече са извадени от продажба

Rewe съобщава, че съответните продукти вече са извадени от продажба. Ако вече сте закупили доматено-маслиновия хляб, можете да го върнете на съответния пазар и ще ви бъде възстановена покупната цена, дори без да представите квитанцията си.

Какви са опасностите от счупеното стъкло в храната?

Спръскванията на стъклото в храната могат да причинят различни наранявания и оплаквания. В зависимост от размера и формата, цепените могат да причинят рани в устата и гърлото при дъвчене. Увреждането на зъбите и венците не може да бъде изключено. Ако парче стъкло попадне в дихателните пътища, съществува риск от т. Нар. Аспирация на чуждо тяло, която може да бъде свързана с раздразнителна кашлица, дрезгавост и затруднено дишане, включително задух. Освен това, погълнатите трески могат да останат в тялото и да предизвикат възпаление там. Докато треската пътува през храносмилателния тракт, това може да причини храносмилателни или стомашни проблеми, както и вътрешни наранявания. Всеки, който има здравословни проблеми след ядене на доматено-маслиновите хлебчета, трябва незабавно да се консултира с лекар. Допълнителна информация: Първа помощ за опасни чужди тела в тялото. (Vb)

Информация за автора и източника


Видео: Как се прави стъкло (Юли 2022).


Коментари:

  1. Joel

    I believe that you are wrong. Сигурен съм.

  2. Masilo

    В него нещо е. Благодаря за помощта в този въпрос. Не знаех това.

  3. Lemuel

    Съжалявам, но мисля, че грешите. Мога да защитя позицията си. Изпратете ми имейл в PM, ще поговорим.

  4. Andwyrdan

    несравнима тема, за мен е)))) много интересна

  5. Mezitaxe

    Да, всичко може да бъде

  6. Jarel

    Отговорът несравнимо... :)



Напишете съобщение